Na veletrhu FOR ARCH měl svůj stánek i Cech kamnářů ČR


Zakulacený bílý pult s informačními a propagačními materiály, dva stoly se židlemi taktéž bílé barvy, fotografická prezentace na LCD televizoru visícím na bílošedé stěně, dominantní červený pás s názvem cechu a také atraktivní postranní tabule upozorňující: „Cech kamnářů organizuje školení, která přinášejí nejnovější poznatku z oboru.“ Prostorný rohový stánek Cechu kamnářů ČR působil moderním a příjemným dojmem. Nacházel se v hale číslo 7, která byla jednou z celé řady výstavních budov veletrhu FOR ARCH, jenž se konal od 17. do 21. září v pražských Letňanech.

„Po osmnácti letech své existence měl Cech kamnářů České republiky svůj vlastní stánek na tak prestižní události, jakou je FOR ARCH. A dovolím si nesměle tvrdit, že to byl velmi důstojný stánek,“ zhodnotil úroveň cechovního stánku Pavel Rynda, prezident Cechu kamnářů ČR.

Cech se na veletrhu prezentoval nejen jako partner kamnářů, kamnářských firem a jejich odborných dodavatelů, ale také jako poradce pro širokou veřejnost. A právě pro tuto příležitost vytiskl sedm tisíc letáků s hlavičkou Krb, kamna nebo sporák? V nich jsou kromě informací o rozdělení topidel i rady, jak správně postupovat při výběru topidla a která konkrétní kritéria je potřeba zohlednit.

Vedle těchto letáků byly pro návštěvníky veletrhu k dispozici ještě makrovizitky a seznam členů cechu, v němž si mohli zájemci vybrat kamnáře podle kraje, kde působí. Návštěvníků, kteří se u stánku zastavovali pro informace či radu, se ochotně ujímali radní cechu.

Veškeré tištěné materiály budou i nadále sloužit k propagaci cechu, jenž nedávno vypracoval svou novou marketingovou strategii. „Nabrali jsme nový směr a více než kdy dřív soustředíme naši pozornost na propagaci kamnářského společenstva. Chceme se prezentovat jako moderní společnost jdoucí s dobou a současnými trendy, zároveň však se zachováním odkazu na tradiční hodnoty a řemeslný um,“ dodává prezident kamnářů Pavel Rynda.